wstecz
|
|
dalej
|
349
1. Przewężenie prawe PP |
OPIS:
Przewężenie prawe PP stosuje się do zmiany szrokości trasy drabiny kablowej D
(karta kat. nr 346) np. po czwórnikach C (karta kat. nr 348), trójnikach T (karta kat. nr 347)
oraz na prostym odcinku trasy D drabiny w celu optymalnego dostosowania szerokości
drabiny do ilości prowadzonych elementów trasy. Połączenie przewężenia PP z drabiną
może być bezpośrednie z użyciem śrub z łbem grzybkowym z podsadzeniem M 10x20,
podkładek f nakrętek. W przypadku gdy drabina nie posiada na końcu przemoczenia oraz
przy montażu przewężenia z czwórnikiem C, trójnikiem T, łukiem poziomym ŁH (karta kat. nr
350) lub segmentem łuku pionowego SŁW (karta kat. nr 351) należy stosować łączniki
(karta kat, nr 352/1-3), śruby z łbem grzybkowym z podsadzeniem M 10x20. podkładki i
nakrętki.
MATERIAŁ:
Przewężenie PP wykonuje się z kształtowników giętych na zimno ze stali
węglowej konstrukcyjnej - jako konstrukcje zgrzewane, spawane lub nitowane. Zabezpiecza
się je przed korozją przez cynkowanie.
DŁUGOŚĆ HANDLOWA:
Dopuszcza się zamawianie Innej szerokości S, S1 l wysokości H niż podane w tabeli po uprzednim uzgodnieniu.
|
|
|
Nr wyrobu |
Oznaczenie |
Wymiary [mm] |
Masa [kg] |
S |
S1 |
H |
349/1 |
PP-300/165 |
300 |
165 |
40 |
2,8 |
PP-420/300 |
420 |
165 |
3,3 |
PP-500/420 |
500 |
420 |
3,6 |
|
2. Przewężenie lewe PL |
OPIS:
Przewężenie prawe PL stosuje się do zmiany szerokości trasy drabiny kablowej D
(karta kat. nr 346) np. po czwórnikach C (karta kat. nr 348), trójnikach T (karta kat. nr 347)
oraz na prostym odcinku drabiny w celu optymalnego dostosowania szerokości drabiny do
ilości prowadzonych elementów trasy. Połączenie przewężenia PL z drabiną może być
bezpośrednie z użyciem Śrub z łbem grzybkowym z podsadzeniem M 1020, podkładek i
nakrętek. W przypadku gdy drabina nie posiada na końcu przetłoczenia oraz przy montażu
przewężenia z czwómikiem C. trójnikiem T, łukiem poziomym ŁH (karta kat. nr 350) lub
segmentem łuku pionowego SŁW (karta kat. nr 351) należy stosować łączniki (karta kat. nr
352/1-3), śruby z łbem grzybkowym z podsadzeniem M 10x20. podkładki i nakrętki.
MATERIAŁ:
Przewężenie PL wykonuje się z kształtowników giętych na zimno ze stali
węglowej konstrukcyjnej - jako konstrukcje zgrzewane, spawane lub nitowane. Zabezpiecza
się je przód korozją przez cynkowanie.
DŁUGOŚĆ HANDLOWA:
Dopuszcza się zamawianie innej szerokości S, S1 i wysokości H niż podane w tabeli po uprzednim uzgodnieniu.
|
|
|
Nr wyrobu |
Oznaczenie |
Wymiary [mm] |
Masa [kg] |
S |
S1 |
H |
349/2 |
PL-300/165 |
300 |
165 |
40 |
2,8 |
PL-420/300 |
420 |
165 |
3,3 |
PL-500/420 |
500 |
420 |
3,6 |
|
3. Przewężenie krótkie prawe PKP |
OPIS:
Przewężenie krótkie prawe PKP stosuje się do zmiany szerokości trasy drabiny
kablowej D (karta kat. nr 346) np. po czwórnikach C (karta kat. nr 348), trójnikach T (karta
kat. nr 347) oraz na prostym odcinku drabiny w celu optymalnego dostosowania szerokości
drabiny do ilości prowadzonych elementów trasy. Połączenie przewężenia PKP z drabiną
może być bezpośrednie z użyciem śrub z łbem grzybkowym z podsadzeniem M 10x20,
podkładek i nakrętek. W przypadku gdy drabina nie posiada na końcu przemoczenia oraz
przy montażu przewężenia z czwórnikiem C, trójnikiem T, łukiem poziomym ŁH (karta kat. nr
350) lub segmentem łuku pionowego SŁW (karta kat. nr 351) należy stosować łączniki
(karta kat. nr 352/1-3), śruby z łbem grzybkowym z podsadzeniem M10x20, podkładki i
nakrętki.
MATERIAŁ:
Przewężenie PKP wykonuje się z kształtowników giętych na zimno ze stali
węglowej konstrukcyjnej - jako konstrukcje zgrzewane, spawane lub nitowane. Zabezpiecza
się je przed korozją przez cynkowanie.
DŁUGOŚĆ HANDLOWA:
Dopuszcza się zamawianie innej szerokości S. S1 i wysokości H niż podane w tabeli po uprzednim uzgodnieniu.
|
|
|
Nr wyrobu |
Oznaczenie |
Wymiary [mm] |
Masa [kg] |
S |
S1 |
H |
349/3 |
PKP-300/165 |
300 |
165 |
40 |
2,0 |
PKP-420/300 |
420 |
165 |
2,2 |
PKP-500/420 |
500 |
420 |
2,4 |
|
4. Przewężenie krótkie lewe PKL |
OPIS:
Przewężenie krótkie lewe PKL stosuje się do zmiany szerokości trasy drabiny
kablowej D (karta kat. nr 346) np. po czwórnikach C (karta kat. nr 348), trójnikach T (karta
kat. nr 347) oraz na prostym odcinku drabiny w celu optymalnego dostosowania szerokości
drabiny do ilości prowadzonych elementów trasy. Połączenie przewężenia PKL z drabiną
może być bezpośrednie z użyciem śrub z łbem grzybkowym z podsadzeniem M10x20,
podkładek i nakrętek. W przypadku gdy drabina nie posiada na końcu przetłoczenia oraz
przy montażu przewężenia z czwórnikiem C, trójnikiem T, łukiem poziomym ŁH (karta kat. nr
350) lub segmentem łuku pionowego SŁW (karta kat. nr 351) należy stosować łączniki
(karta kat. nr 352/1-3), śruby z łbem grzybkowym z podsadzeniem M10x20, podkładki i
nakrętki.
MATERIAŁ:
Przewężenie PKL wykonuje się z kształtowników giętych na zimno ze stali
węglowej konstrukcyjnej - jako konstrukcje zgrzewane, spawane lub nitowane. Zabezpiecza
się je przed korozją przez cynkowanie.
DŁUGOŚĆ HANDLOWA:
Dopuszcza się zamawianie innej szerokości S, S1
i wysokości H niż podane w tabeli po uprzednim uzgodnieniu. |
|
|
Nr wyrobu |
Oznaczenie |
Wymiary [mm] |
Masa [kg] |
S |
S1 |
H |
349/4 |
PLK-300/165 |
300 |
165 |
40 |
2,0 |
PLK-420/300 |
420 |
165 |
2,2 |
PLK-500/420 |
500 |
420 |
2,4 |
|